Skrutt...

Neeej. Jag är fortfarande sjuk, trots 10 timmars sömn. Eftersom det rör sig om en sinusinfektion har vänster öga blivit helt puffigt, så jag är något otroligt snygg just nu. Eller, så ser det ut som om jag fått spö. Fast värst är förstås att jag inte har någon ork & att huvudet känns som om någon fyllt det till bristningsgränsen med bomull. Orkar liksom inte så mycket mer än att dåsa på soffan & det suger. Dels pga att det är ENORMT svårt att greppa statistiska begrepp när man mår så här, så jobbet lider något vansinnigt. Dessutom är det helt värdelös timing på det hela, för ikväll är det SWEAs årsmöte & tanken är att jag ska sitta vid styrelsebordet & se viktig ut. Kunna svara på medlemmarnas frågor gällande budget, datorsäkerhet... you name it. I tell you, det kommer att krävas ett smärre mirakel för att jag över huvud taget ska fixa att sitta upprätt vid det där bordet ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0