Evil sushi chef...

Jag svängde in på Pauls kontor tidigare ikväll & bara "HONEY, I can't do it - I can't make food tonight, I just can't bare the thought! Let's have sushi!". Så det blev sushi till middag. Misstänker dock att vårt favoritställe anställt en ny kock som jobbat åtminstonde halvtid som torterare... checka mängden wasabi...

Alltså... helt sjuka mängder. Så där så att jag fnittrade nervöst medan jag förberedde min bit för förtärning.

Höll på att fega ut alldeles. Fick köra lite "Men va fan, var en VIKING NU!" pepp innan biten åkte in i munnen.

Sedan. Total wasabichock.

Trillade ner på golvet, så Paul missade de värsta ansiktskonvultionerna. Men jag överlevde - lite starkare, lite mer härdad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0