Underbar present!

Så, min namnsdagspresent från Paul... en kurs i hur man dekorerar kakor/tårtor! Fyra tisdagskvällar i april ska jag spendera på "McCall´s School of Cake Decoration". Nybörjarkurs i ämnet, för att få gå en fortsättningskurs måste man nämligen skicka in yrkesprov (!). Ska bli så himla roligt, jag önskar att det redan vore april - för det kliar i fingrarna. Ett problem kvarstår dock. Efter varje lektion är tanken att man ska ta hem sitt allster. Vad sjutton ska jag göra av all tårta?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Höhö. Pauls mage?

2012-02-29 @ 21:00:09
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja men en HEL tårta varje tisdag i fyra veckor. Det FÅR han inte äta själv!

2012-02-29 @ 21:10:34
Postat av: Jo

Skicka hit? =) Eller några lite mer realistiska planer, Pauls jobb? Bli favorit på institutionen? Era husvärdar?



Puss!

2012-02-29 @ 21:40:08
Postat av: Ida

Åh vad jag önskar att jag kunde skicka en av dem till dig! Men som sagt, jag är skyldig dig något grymt maffigt & chokladigt när vi ses nästa gång & nu får jag ju träning för att dessutom se till att vad jag nu än bakar blir imponerande snyggt!



KRAM!

2012-03-01 @ 02:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0