What dress to wear during my reward dinner?

Den här ihärdiga orkidéeforskningen jag ägnat mig åt de senaste dagarna har ju faktiskt en orsak. Paul blev ombedd att presentera något på sitt jobb den här fredagen, alltså idag, & det kunde inte ha kommit mer olägligt för honom. Förkyld & med två ton jobb såg jag hur paniken steg inom honom. Han ville presentera något om just orkidéer - men tiden fanns bara inte. Kan inte påstå att jag heller har så där mycket tid till övers, men jag har bra mycket mer erfarenhet av att skapa presentationer på kort tid inom helt nya ämnen. Jag kan jobba en kväll & sedan ställa mig upp & hålla ett föredrag på en timme om en herrans massa saker som jag tidigare knappt varit medveten om - så jag ryckte in till Pauls hjälp. Nu har jag precis levererat en 25 sidig presentation till honom - historia, namngivning, reproduktion & orkidéevård har jag bland annat lyckats täcka. Samt orkidéer inom medicin & matlagning, därav gårdagens bak. Det får helt enkelt bli Pauls slutsats - att orkidéer äger, man kan till & med använda dem för KAKOR.

So... nu är frågan, vad ska jag sätta på mig ikväll när Paul ska betala min timlön i mat & vin?


Kommentarer
Postat av: Camilla

Den till höger! :)

2012-02-03 @ 17:37:47
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Ida

Det lutar åt den - bilden är dock lite orättvis mot den andra klänningen, den har så fint fall. Fast, den till höger har jag haft på mig så få gånger att jag gärna vill använda den så att den inte ska kännas som ett onödigt köp. Sen får vi se hur den sitter också, vägde nog ett eller två kilo mindre när jag köpte den.

2012-02-03 @ 19:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0