I love my Kobo!

Igårkväll invigde jag min Kobo med "War Horse" - så otroligt lättläst & helt perfekt att man kan märka sidan man är på så att den öppnas automatiskt så fort man väljer att återuppta läsandet. Extra kul, den kommer med stats! Så, nu vet jag tex att jag läste alla 313 sidor i "War Horse" på 2.5h. Att skaffa någon slags "hållare" är dock att rekommendera, gör att det känns lite mer bok än att bara hålla i en liten platta.


Imorse lockade kobon mer än att checka saker på nätet. Det är en så fantastiskt söt & användbar liten pryl! Påbörjade en ny bok & valde att fortsätta på filmtemat...

Enda saken som jag inte gillar så här långt - den är för bra. Jag blir lite orolig av hur bra den är, för jag känner att jag mest kommer att investera i e-böcker i fortsättningen. Riktiga böcker tar plats & jag vill inte ha massa mer prylar just i nuläget. Fast om alla känner så, kommer riktiga böcker att överleva? Jag inser ju att det är bättre rent miljömässigt med e-böcker, men jäklar vad trist det varit om de riktiga försvunnit helt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0