Recept, hemkomst & check...

Den här veckan har varit rätt tung. Bakslag på jobbet, noll energi, hemlängtan... Så det kändes skit att vakna upp 04.00 imorse & inse att jag inte skulle somna om. Lite "Jaha, så var den här dagen körd OCKSÅ". Men... så började det så sakta puttra åt andra hållet. Farmor skickade ett recept på Gustav Adolfbakelser, Victoria mailade & förkunnade hennes & Elsas hemkomst (jippi, jag har saknat dem!) & så damp det plötsligt ner en check från UofT på typ mycket mer pengar än vad jag ens haft på mitt bankkonto här när jag varit bortrest i två månader. Känner att den här dagen kanske trots allt får klassas som en bra dag. Dessutom har Paul försett mig med två måsten för att upprätthålla ett glatt humör: big pack tuggummi & en hel kartong perrier. Um... joo. Jag har beslutat mig för att det vänt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0