Sold...

Happ, nu var det officiellt. Efter lite drygt fyra år i Canada har jag sålt ut mig själv till Starbucks. Numera gillar jag således inte bara Starbucks, jag har ett speciellt Starbuckskort.

Voila! Jag ger er mitt splitt nya klippkort till socker i lösning!

Allt jag köper ger mig points, som så småningom resulterar i gratisdricka.

Få se nu, jag flyger bara med bolag som ger mig Eurobonus points, jag handlar bara på Loblaws eftersom även det ger poäng & nu har Starbucks mutat sig in i poängstriden. Herregud vad vår moderna värld förvandlats till en jakt på poäng... Den tid då poäng enbart hörde hemma i dataspelens/tv-spelens värld är länge sedan förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0