Took a break...

Jag tog en total databreak den här julen. Bestämde mig för att den fattiga vecka jag fick vara hemma enbart skulle ägnas åt familj, katter, zatzy, snöskor & daddelätande. Så det var vad jag gjorde. Tokfokus på traditionsenligt puzzel i mellandagarna, apelsinätande & en tretimmars slädtur med ett gäng galet peppade siberian huskies.


Det var med andra ord en underbar jul & en väldigt välbehövlig paus från vardagen. Att Lycksele levde upp till mina förhoppningar om en vit jul var ju också väldigt välkommet. Fast alltså, ingen is på Umeå-älven i December... lite märkligt att se. I mean, vanligtvis kan man plocka fram pimpelutrustningen i oktober.

Men vi fick snö & jag fick skotta! Jag fick dricka glögg & äta vörtbröd & risgrynsgröt & ALLT detta i världen finaste land. Sverige. Älskade lilla land. Jag har i princip bara landat i Canada & jag längtar redan tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0