Morgonens "värsta flickvän" ögonblick...

Herregud så hemsk jag kände mig alldeles nyss... Paul & jag var i badrummet & jag klev in i duschen för att tvätta håret. Paul bara "oh, få man följa med in" & jag skrattar till & säger "Nope, vi måste skynda oss så att vi kommer iväg till stugan någon gång" & så stänger jag glasdörren till duschen med ett swosh. Bara det att Paul liksom stuckit in sitt huvud - så att det fastnar mellan dörren & duschväggen när jag stänger! Jag ser hur hans huvud kläms från sidan & hur glasögonen hamnar på helt på sned. Paul skriker, jag skriker... & rycker upp dörren & befriar stackars Pauls skalle. Han är oki, hälsar att han kommer att överleva & att den lilla fadäsen inte lämnat några konstiga inbuktningar - men fy tusan vad jag kände mig som världens elakaste & mest sadistiska flickvän där för ett ögonblick. Väldigt obehaglig känsla, känner att vi inte behöver upprepa den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0