Så små de är...

Mötte upp Ewa & Juno för en promenad idag - på Junos 1 årsdag! Innan jag flyttade hit till Canada hade jag typ noll erfarenhet av småbarn, men så dök Elsa upp på scen samt ett par andra små kottar... & jag lärde mig bland annat att en 1 åring är väldigt liten. Det låter kanske dumt, men jag hade på nått sätt tänkt mig att man är rätt så självgående vid den åldern. Typ, att man går rätt bra vid det laget & klarar av ett par enklare ord. Fast så har det inte alls varit med de små gryn jag lärt känna här. I mean, herregud - Juno väger typ 9 kilo. Det är 1 kilo mindre än Totte. Om de över huvud taget kan gå, ja då ragglar de runt som Lunda-studenter på småtimmarna & mängden ord de klarar av... tja, "titta" verkar väl vara en allmän favorit. & jag kikar på de här små & tänker att de är himla söta - men att jag varit så OTÅLIG om de varit mina. Otålig för att jag velat ha mer, velat lära känna den där lilla personen ännu bättre omgående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0