Cookie monster cupcakes for Paul!

Paul fyller ju år imorgon, så idag klev jag upp i ottan igen för att baka en laddning cupcakes till hans kontor. Tidigare födelsedagsbeställningar har ju utgjorts av kakor eller små fina blomprydda skapelser, men jag kände att det senare inte riktigt passade Paul. Så jag drog ihop något som jag anser fångar Paul på pricken...

Now what starts with the letter C?
Cookie starts with C
Let's think of other things that starts with C
Uh ahh who cares about the other things

C is for cookie that's good enough for me
C is for cookie that's good enough for me
C is for cookie that's good enough for me

Ohh cookie cookie cookie starts with C

Ohh C is for cookie that's good enough for me
C is for cookie that's good enough for me
C is for cookie, that's good enough for me

Ohh, cookie cookie cookie starts with C


Hey, you know what
A round cookie with one bite out of it looks like a C
A round donut with one bite out of it also looks like a C,
But it is not as good as a cookie
Oh, and the moon sometimes looks like a C,
But you can't eat that

So, C is for cookie, that's good enough for me
C is for cookie, that's good enough for me
C is for cookie, that's good enough for me


Ohh, cookie cookie cookie starts with C
Yeah, cookie cookie cookie starts with C
Oh boy, cookie cookie cookie starts with C

Arr arr, yum yum yum!


Kommentarer
Postat av: Jo

HELT underbara muffins! Vilken fantastisk idé! Så ny idé: tårta med kakmuffins på! Three in one =)

Svar: Jag tänkte att du skulle gilla dem! De blev ju en hitt på Pauls jobb kan jag säga, så nu blir det väl att tillverka mupp-muffins hädanefter. :)
Ida

2012-06-23 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0