Det här med att gå till läkaren...

Nej men då drar vi iväg & röntgar bröstkorgen då! Senast det begav sig var när jag trillade huvudstupa nedför 10 trappsteg i Lund, så den här gången ser jag ju fram emot att ligga på britsen utan att fulgrina för att jag har så ont. Men i övrigt... neeej, att gå till läkaren kan nog vara en av de saker som jag tycker sämst om i hela världen. Mycket lättare att bara "pappa, ont i halsen" & så fixar pappa. Det här med att inte få omedelbar hjälp när man var sjuk var en sån himla chock när jag flyttade hemifrån. Lära sig att tvätta själv & betala räkningar, piece of cake - men att sitta i väntrum på vårdcentralen = shell shock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0