Ibland har man tur!

Idag skattar jag mig lycklig för två saker!

1) Att jag har haft världens bästa farmor i snart trettio år & att hon fortfarande orkar skicka paket till mig. Helt fantastiskt!
2) Att jag fick paketet överhuvudtaget! Höll precis på att missa det pga syrendoftandet, så jag fick spurta efter postbilen & sen övertyga postkillen om att jag faktiskt var rättmätig ägare av den blå lådan & inte någon förbipasserande galen tjuv. Bevisningen utgjordes av att jag fick ange mitt namn, min adress & trolig avsändare till paketet. Id-kort hade väl varit ett lite mer tippat alternativ kan jag tycka, men, men jag fick ju paketet tillslut so all is fine!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0