Night with the Avengers...

På onsdag åker Paul till Ottawa för ett par dagar & imorgon är jag fullt upptagen med att lira med glasyr... så det blir ett par dagar utan varandra. So, vi passade på att ha en liten date innan dess. En väldigt lugn date eftersom vi båda befann oss i stadiet "så trött att jag faktiskt är tyst". Åt laxmiddag, åkte till Starbucks & köpte fraps & landade sedan på vår favoritbio för The Avengers. Var så skönt att bara sitta där i mörkret i stora 3D-glasögon, hålla hand & vara trygt förvisad om att Tor & co kommer att rädda dagen. Lite jobbigt dock att Paul på vägen hem blev helt gung ho på asatron & körde 100-frågor. Pinsamt så lite jag minns... Kommer typ ihåg ett par lösryckta namn, Hugin & Munin, Sleipner & mjölner... men sen blir det luddigt minst sagt. Tror att jag måste ta ett litet googelryck för att fylla i åtminstonde de viktigaste luckorna - som hur världen bildades enligt asatron. Har apelut ingen aning i nuläget. Dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0