Sammanfattning av den mindre trevliga biten av min dag...

Alltså... vad party det var mellan 2 & 5 idag! Himla kul att roa sig med att kissa i små koppar, stickas för blodprov, av & på med kläder för att få lungorna checkade... Lite röntgen & lysa i ögonen & låtsashosta på det, hepp vad kul!

Eller inte. Jag kände mig som om jag precis klivit av från en atlantångares andraklassavdelning någon gång kring 1912. Men, men, nu är det i alla fall gjort & jag kan sätta en till bock i min checklista! Så det är himla positivt. Fast, en sak är säker, jag kommer att känna mig så grymt orättvist behandlad om Paul bara kan valsa in i Sverige när den dagen väl kommer. Missförstå mig rätt, ju smidigare det går för honom att få uppehållstillstånd i Sverige desto bättre - naturligtvis. Men en liten del av mig hoppas i alla fall att han måste Q-tipsas åtminstonde liiite innan de släpper in honom. Bara för rättvisans skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0