The very prettiest cake...

Börjar som sagt en ny dekorationskurs på lördag & den här gången är planen att sätta ihop en bröllopstårta. Återigen en fake tårta, men i tre lager & med fokus på detaljer. Min lilla hemläxa fram tills att kursen börjar är att komma på hur jag vill att min tårta ska se ut. Vi får alltså inga instruktioner den här gången utan vi ska skapa något som vi själa anser estetiskt tilltalande. Jaaa... än så länge lyser uppslagen med sin frånvaro. Jag vet att jag vill göra en rund tårta & den måste absolut dekoreras med blåklint, for sure. Jag vet också att jag vill göra en tårta som känns svensk, svensk sommar blandat med lite Wedgewood. Men att få ihop allt detta till en helhet... oh help.

Skissbordet nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0