Bring Ida to work day...

Idag sitter jag & jobbar down town, mitt i Torontos affärsdistrikt - på Pauls kontor. Var lite roligt när jag kom in imorse, alla bara "Ah, it´s bring Ida to work day! What will you talk about?". Anledningen till att jag är här är inte att Paul & jag är så pass ler & långhalm att vi inte pallade att vinka av varandra imorse utan att kokbokens allra sista proof budades hit imorse. Sista chansen att säga niet innan den binds. Vilket inte behövdes, den är så grymt jäkla fin. Jag bara sväller av stolthet när jag tittar på den! Nu har vi gett tummen upp & imorgon så kommer alla 500 böcker att dyka upp på vår trapp. Då ska jag skåla i champagne! Eller, oki... den är beräknad att levereras klockan 10.00 imorgon - så jag kanske väntar lite innan jag skålar. Lite ledsamt att sitta & dricka helt själv så där på förmiddagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0