Movember all in!

Jag ska inte ljuga, när Paul hoppade på movembertåget var jag... ja men lite tveksam till hur det skulle se ut. Ansiktsbehåring kändes liksom SÅDÄR. Fast så skaffade han skägget & jag tyckte faktiskt att det passade honom rätt bra. Ok, det var väldigt roligt när han beställde dricka på Starbucks med grädde i & det fastnade i skägget - men det såg också rätt snyggt ut. Stiligt liksom. Jag hann faktiskt bli rätt fäst vid det där skägget.
Bara igårmorse såg han så här bra ut! Idag... måste erkänna att jag inte riktigt pallade att titta på honom i bilen på vägen in.
AAARGH! Så här får han ju bara inte se ut, det är pedofilvarning över hela den där lilla pälsbiten! Jag dör. Jag bryr mig inte om att det är 1a december först imorgon, mustaschen måste ryka ikväll för fredagsmysets skull!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag frågade min son vilken bild som Paul som snyggast ut på och han svarade den övre, jag håller med honom.

Du får plocka fram hyvel och lödder och ställa fram till Pauls fredagsmys ;)

Trevlig helg raring! :)

Svar: Haha! Bra smak redan som... hur gammal är din son, 4-5? :)
& det blir absolut operation "mustasch väck" så fort vi kommer hem ikväll!
Ida

2012-11-30 @ 15:28:35
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Jo

Alltså, skägg: Ja! Mustasch: NEJ! Nononononono. No.

Svar: Nej, du har helt rätt & vi är ALLA på samma sida när det gäller det här!
Ida

2012-12-01 @ 00:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0