My Cookbook!

Jag kan bara inte hålla mig, måste bara lägga upp en bild på en VÄLDIGT glad Ida! Kokboken finns nu i semitryckt form!
Har ju liksom noll erfarenhet av det här med att publicera böcker, så först var det lite av en chock när jag öppnade upp det budade kuvertet - papper bonanza! Men efter att ha spritt ut allt på köksgolvet & sorterat om lite så uppdagade sig en fullt funktionsduglig bok. Åh vilken lycka! Bilderna är så klara & fina & färgskalan som jag oroat mig över ser super ut. Nu måste jag bara korra fel med lupp & sen går allt i tryckt på riktigt på måndag! Så himla häftigt, jag kommer att ha en alldeles egen bok med mitt namn angivet som författare!
 

Kommentarer
Postat av: Alex

Grattis, grymt jobbat!

Svar: Tack! Har hållt på sen februari/mars - så det har varit ett mastodontprojekt, men så roligt!
Ida

2012-11-17 @ 06:10:36
URL: http://swedishingreece.blogspot.com
Postat av: Jo

Jeeij!

Svar: Så himla glad! KRAM!
Ida

2012-11-17 @ 09:26:58
Postat av: Camilla

Kan bara utläsa mellan raderna din känsla, en känsla som gör att håret på armarna reser sig. :)

Grattis!! :D

Svar: Tack! Fredag var en bra dag, men den dagen jag har kokboken i riktigt, inbunden, form... vette sjutton om det inte kommer att komma en liten tår då! :)
Ida

2012-11-18 @ 11:46:57
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: ma

Grattis, vilket bedrift!
Går det att göra en förbeställning på 3-4 böcker,som ska bli personliga julklappar här hemma i Norden?
Kram M

Svar: Absolut! Vi kan väl bestämma hur många du vill ha via email eller skype. KRAM!
Ida

2012-11-18 @ 17:45:09
Postat av: ma

Hej! Jag tänker ge bort 4 stycken Ida-kokböcker, inkl farmor, som julklapp. Men om du själv vill ge henne en bok, du kanske t o m har dedicerat boken till henne, så köper jag då 3 stycken av dig. OK? M

Svar: Hej mamma! Vi tänker ge bort kokboken till alla som vi känner, så farmor räknas ju in i den skaran. :) Men jag mailar dig så kan vi prata igenom hur många jag ska ta med till er.
Ida

2012-11-19 @ 19:24:49
Postat av: ma

Ja, gör det! En bok tänkte jag ge bort till Helinä och den skulle jag vilja få lite tidigare hit. Men vi kan diskutera saken vidare på mailet. Kram M

Svar: Har mailat mamma - så vi kan ta beställningarna på det sättet! :) Självklart kan jag också skicka dig böcker med post i förväg, inga problem. KRAM!
Ida

2012-11-19 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0