Our Spooky Porch!

Nja, så där jätteskrämmande var väl kanske inte vår trapp... Men flera av de små kottarna förklarade att de gillade våra pumpor. Så det var gott betyg!
Så här såg det ut när man gick upp för trappen - en pumpa för var & en i familjen. Digbys & Mumins pumpa på samma trappsteg först. Min favorit är den där jag bara skurit av ytan på pumpan - inte karvat ut ett regelrätt hål.
Trappsteget upp kom min "corps bride" pumpa, som jag skar på fri hand eftersom jag var för lat för att fixa en mall. Resultat därefter.

& så allra överst, Pauls STORA pumpa som känna så himla Halloween - sweet but wicked!
Så himla roligt att stå & smyga innanför ytterdörren & höra de små lalla upp för trappen & säga "WOW, look at those pumpkins!" med exalterade sockerhöga röster! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0