Trött men lycklig...

Paul & jag satt uppe halva natten & korrade kokboken. På slutet var jag så trött att jag fick ta till alla knep jag kunde komma på för att hålla mig vaken. Knipa ihop tårna det hårdaste jag kunde, sitta obekvämt, rycka mig själv i håret, killa gommen med tungan... På något sätt klarade jag av att läsa allt till sista sidan & nu idag åkte allt material till tryck! Jag är så så trött, men helt otroligt lycklig. Lite orolig också (snälla, låt den hinna bli klar till julmarknaden!), men mest bara lycklig. Längtar tills den dagen jag har den i mina händer som en alldeles riktig bok & inte bara i filformat på datorn! Då ska jag skåla, tjoa & tjimma som om jag ALDRIG varit så trött som jag är nu!
 
Uppdatering: Har varit i kontakt med tryckeriet & IMORGON kommer de att skicka proof till oss! Imorgon kommer jag alltså att hålla min alldeles egen kokbok i händerna för allra första gången! Jaja, jag VET att det är SWEAs kokbok, men med tanke på allt jobb jag & Paul lagt ner så känns det faktiskt som vår alldeles egen lilla baby!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Spännande! :)

Svar: Ja, jätte! Åh vad jag längtar efter att få hålla det första exet i mina händer!
Ida

2012-11-15 @ 21:58:44
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0