Vilken dag...

Har nog aldrig varit med om ett sånt tryck som vad det var på julmarknaden idag. Det var så galet mycket folk där! Birgitta & jag hade förberett mycket mer än vad vi brukar, vilket blev vår räddning, men stundtals var efterfrågan på våra svenska smörgåsar helt enkelt mer än vad vi klarade av. Bara för att ni ska förstå lite, vi sålde så många skinkmackor att vi gick igenom 9 av de 13 kg jag köpt in, osten ännu värre - där gick det åt 10 kg. Vi avverkade 50 citroner (garnityr på laxmackorna) & 80 salladshuvuden. Slet verkligen som ett djur, det fanns helt enkelt inte tid ens för lunch. Åt typ 5 köttbullar på stående fot, mer tid än så kunde jag inte avvara.
 
& hur det gick för kokboken? Jo men bra! Vi har nog sålt närmare 150 ex, det tycker jag är rätt bra så här första försäljningsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0