Apple Cupcakes!

Kanelbullens dag hemma i Sverige som jag har förstått det... buhu - vill också baka bullar! Här blev det dock en ny laddning cupcakes den här morgonen. Körde på lite "harvest" tema den här gången, nu med Thanksgiving runt hörnet & allt.

Blev små cupcakes med vita chokladbitar i smeten & så en glasyr baserat på jordnötssmör. Herregud så gott den luktade... hade det varit back in the fat days så hade jag så lätt slutat med byttan med resterna i knät, en sked & tokfrossa... Nu, nu måste jag hitta på något att göra med resten av glasyren. Tror att det får bli en laddning sandwich cookies som får följa med upp till stugan. Så att Paul har något att knapra på när orken tryter.

Kommentarer
Postat av: Matilda

ÅH, vad fina cupcakes!

Svar: Tack! De blev väldigt omtyckta - men så använde jag också jordnötssmör istället för vanligt smör till fyllningen... går alltid hem hos nordamerikaner. :)
Ida

2012-10-05 @ 13:50:09
URL: http://matildalovisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0