Fy tusan så hemskt...

USCH vilken hemsk dröm jag hade i natt! Jag drömde att jag åt upp Digby, medan han levde! Helt sjukt... Vaknade upp alldeles kallsvettig & darrig & var tvungen att rota reda på fjunet som låg & som i fotändan & bara krama HÅRT. Nu på morgonen berättade jag för Paul om min dröm & han berättar då att han drömde att han åt upp Mammut för någon månad sen. Fast han skämdes så mycket över den drömmen att han inte vågade berätta den.
 
Alltså, någon som har koll på drömtydning? Vad i hela helsike ska man tro om något sånt här? Vi har ju precis klarat av Thanksgiving, så det är ju knappast så att vi svälter...
 
Uppdatering: Jaha, om man ska tro google så betyder det följande "To dream of eating your pet suggests that you are scared by your own animal feelings and desires. It may also represent your wish to have certain animal qualities - such as gracefulness, boldness, and so on." Med andra ord, jag önskar att jag vore söt & lekfull... Eller gosig, glad & med möjligheten att sova mig igenom mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0