Panikuppvak!

Har drömt väldigt mycket, konstigt & ibland obehagligt under natten - så idag känner jag mig rätt sliten. Fast allra värst under hela natten var ändå när jag vaknade vid halvtvå. Var så trött att jag helt sinnesförvirrat fick för mig att gårdagens gäster egentligen skulle ha sovit över hos oss. Bara det att jag gått & lagt mig utan att se till att de hade någonstanns att sova. Upp ur sängen i panik, försöka hitta något att ta på mig för att se lite anständig ut, vackla ner för trappen... Det var inte förrän jag kom ner i vardagsrummet & hittade Paul sovandes i soffan som jag insåg att vi vinkat av dem vid halv elva. Stor lättnandes suck när jag insåg att jag inte var världens sämsta värdinna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0