Street view...

En sak som jag älskar med Toronto - alla underbara blomsteraffärer! Blir lika upphetsad som jag blev som liten i en godisaffär. Så mycket färg överallt! Fast jag tycker allra allra bäst om alla buntar med blommor som de ställer ut på trottoaren. Det lyser upp så där så att man bara kan slå ihop händerna lite hänryck!
Idag blev det två orkidéer & en massa höstiga snittblommor som nu gör att jag känner mig lite nykär i vårt hem. Sen hjälper det också att vi storstädat i huset. Det har varit SÅ eftersatt under hela sommaren pga stugan, men nu hade vi middagsgäster så det fanns ingen återvändo. Har för länge sedan konstaterat att gäster är det bästa sättet att få saker gjort här hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Måste fråga - letar ni fortfarande nytt boende eller hur går det med den frågan? :)

Svar: Oj, har glömt att uppdatera på den frågan - lägger upp ett inlägg om det under lunchen!
Ida

2012-10-22 @ 17:48:03
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0