Men orka...

Tjejen på Pauls jobb, hon veganen... vi har inte funkat så där jättebra ihop när vi sets. Jag tycker helt enkelt att hon är skitirriterande - mest för att hon alltid pratar till mig som om jag vore en hundvalp. Säger saker som "Oh... you´re so cute with your little cupcakes and things!"... Medan det är helt ok om folk tycker att mina cupcakes är söta så tycker jag att det är mindre charmigt när de jämställer mig med dem. Söta cupcakes=söt Ida... nja. Jag är helst söt på egenhand. Anyway, skickade ju iväg Paul med vegan cupcakes & fick precis ett tackmail från deras födelsedagskoordinator som bara "så söta, dessvärre är veganen sjuk idag".
 
& där någonstanns blev jag väldigt trött. Väldigt, väldigt, trött. Jag vet ju att hon inte är sjuk för att jävlas, men det KÄNNS så.
 
Uppdatering: Fniss... de blev så sugna att de åt upp dem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0