On the Technical Forefront!

Lunchpaus - ett litet ljus i mörkret - Starbucks i sikte! Bara det att jag glömt mitt Starbuckskort hemma... total katastrof. För betalar jag inte med mitt kort så får jag ingen stjärna & därmed är jag en stjärna kort från de där trevliga korten jag får som ger mig rätt till en gratis whatever I want. Ni förstår ju dilemmat. What to do? Jo, jag kom på att jag sett en kille betala med sin mobil. Så jag googlade Starbucks aps för Androids & ta da! Nu har jag Starbucks på mobilen! Tillgång till alla mina betalkort, kartor & uppdateringar på hur långt jag är från en ny belöning! Mycket nöjd! Allra bäst var att killen bakom kassan sa att jag var hans första kund som betalat med telefonen, kände mig så himla teknisk! Jag som växte upp med epitetet VÄRLDENS mest otekniska är den första kund att betala med deras app på det Starbucks dit typ halva UofT går för lunch... Himla trevligt att gödgåsen har vuxit upp & inte bara blivit en svan - utan typ en papegoja som kan räkna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0