Back again...

Jag passade på att bli lite mitt i veckan sjuk - så där så att man ligger hela dagen & sover i soffan sjuk. De senaste två dagarna har alltså varit så där roliga, har typ bara varit uppe för att äta middag. Vet inte riktigt vad som blev vajsing där i systemet, men jag har varit helt illamåend trött & kämpat med huvudvärk - som jag vanligtvis ALDRIG får. Kan väl inte säga att jag är helt tillbaka på banan än, men det spelar ingen roll eftersom jag har ett viktigt möte på universitetet idag. Bara att släpa sig dit & försöka se ut som om jag har mer IQ än en garderobsblomma... vilket är ungefär den nivå det känns som om jag ligger på idag. Prima.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Krya på dig! <3

Svar: Tack! Jag ska göra mitt bästa, är så himla tråkigt att inte känna sig som sig själv!
Ida

2013-04-25 @ 13:35:46
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0