Creating a magazine...

Som ni kanske vet så har jag varit redaktör för SWEA Torontos tidning i en halv evighet. Det har varit ett roligt jobb... men ett som jag verkligen inte haft tid för & äntligen har jag fått en ersättare! TJOHO! Idag var det alltså dax för det allra första SWEA Bladet mötet med mig som bisittare, så himla sweet! Var ett sånt bra möte - massa gjort, massa söderte att arbeta sig igenom & så en massa pauser med bröllopsprat (2/3-delar av SWEA bladets kommittén gifter sig i år).
 
Det allra skönaste var dock att vi faktiskt fick saker & ting gjort. Det var inte så där "hönsigt" som det lätt kan bli med en massa kvinnor. Utan det var beslut på beslut på beslut. Älskar när det flyter på utan att det är en massa tjaffs hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0