Game of Thrones - April Fools Joke...

Vid niotiden ikväll fick jag så ÄNTLIGEN se första GofT avsnittet av säsong 3. Det kändes lite hackigt eftersom de försökte pressa in så många av karaktärerna som de vara kunde, men på det stora hela tyckte jag att det var bra. Störde mig bara (jämnfört med böckerna) på Jons första möte med Mance Rayder (men det finns fortfarande tid att backa tillbaka & få till det som saknades) & de allra sista scenerna med Daenerys. Men, men, jag inser ju att detta är så där jätte intressant info för alla som inte är totalt insnöade på GofT... Har man däremot sett lite av serien innan så känner man dock säkert igen skådespelaren som gestaltar Tyrion Lannister & kan sätta sig in lite i hur jag för ett ögonblick fick en mindre hjärtinfarkt tidigare idag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, vilket hemskt aprilskämt!

Svar: Fruktansvärt! Hela kroppen skrek NEJ!
Ida

2013-04-02 @ 10:00:13
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Jo

Fruktansvärt! Trots att jag blev varnad fick jag hjärtat i halsgropen =)

Svar: Det här var Ida under de första paragraferna "Det kommer att bli bra, han gör inte hela serien, det kommer att bli bra...". Sen kom jag till biten om att de skulle byta ut ansiktena i DVD versionen & det var där jag bara "Haha.. HBO, mycket roligt...".
Ida

2013-04-02 @ 11:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0