Krasch...

Paul & jag var kanske inte så smarta på vår allra sista dag av bröllopsresan - alltså i söndags. Vi ville liksom mjölka ur det sista ur denna härlighet! Så vi började dagen med att bila tillbaka till Toronto, check på Starbucks-stopp... allt var bra. Men sen tänkte vi inte till. Vi beslutade oss för att det var en så fin dag så att vi bara måste ut & röra på oss för att få bort lite bröllopsfläsk. Lite spånande till & vi kom på den lysande idén att trava 90 minuter till vår favoritbio, checka Elysium (helt oki, men lite väl rå för min smak) & sen trava tillbaka. Så sagt & gjort - iväg bar det! Utan solskydd, utan något på huvudet & i 30 graders värme. Det blev liiite mycket sol kanske. Kanske så pass mycket att vi båda fick solsting. Vi masade oss upp till en lokal restaurang på kvällen & satt helt lulliga & bara tittade på varandra, oförmögna att riktigt tänka eller prata (kanske lika bra, att prata utan att kunna tänka är i regel ingen bra kombo). Igår vaknade vi båda & mådde illa & jag kraschade på soffan mest hela dagen medan stackars Paul var tvungen att låtsas som om han var pigg & alert på jobbet. Idag känns det bättre, om jag var på 35% kapacitet igår så känns det som om jag är på 75% idag. Bara en sån sak som att mina ögon inte gör ont längre & att jag ser suddigt - toppen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0