Att vara tacksam!

Idag har det varit en sån där dag då jag har fått påminna mig själv om att jag har mycket att vara tacksam för. Som exempel:
 
- Att bästa Jo har tagit emot mitt VISUM & att det nu ligger & väntar på hennes kontor. Tjoho, jag kommer in i Kanada än en gång!
- Att Paul åkte ut till stugan, med hjärtat i halsgropen, eftersom han kom på att vi glömt att stänga av vattnet. Vi hade mirakulöst (trots -17) klarat oss utan knäckta rör!
- Att farmor är jättenöjd för att vi har ätit ur kylskåpet, men jäklar vad keso jag tryckte där på slutet!
- Att jag kommer att få träffa Paul & Mammut inom... tja, nu räkar vi ner det i timmar tycker jag. Tills dess att jag kommer att få träffa Digby igen? Minuter & sekunder också - mitt lilla bumble bee är nämligen deppig för att jag är borta. Så deppig att han protestbajsade på sängen. Det är jag INTE så tacksam över, men samtidigt så brister mitt hjärta lite över att han faktiskt saknar mig.
Mitt lilla hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0