Andas Ida, andas...

Hade det kunna ryka ur huvudet på mig av ilska, ja då hade det gjort det just nu. Det finns en person i min närhet som är ta mig tusan världsmästare på att trycka på varje liten knapp som får mig att antingen bli så där trött att det känns som om jag nog kommer att dö lite på fläcken alternativt att bli så arg att jag önskar mig en isvak för att kyla ner mig. MEN. Nu är det fredag, Paul är på väg hem & jag SKA INTE vara den där arga bittra flickvännen idag som tar ut allt på honom bara för att han råkar vara närvarande & har ett par öron. Fredagsmys botar allt & jag ska tänka zen tankar. Sen hjälper det också lite att jag har svurit av mig lite så här innan han kommit hem... Digby har tittat på mig med STORA ögon & flygplansöron! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0