Bättre idag!

Större delen av gårdagen hade jag svårt att släppa det som hände på mötet i måndags, jag var helt enkelt bara så himla arg & jag hade verkligen ingen som helst lust att gå på SWEAs semelkväll. Fast jag hade ju anmält mig så jag travade dit men hyste mörka tankar under hela färden. Fast så kom jag dit & påmindes om att en individ inte utgör en hel organisation. För även om vi nu inte ens hälsade på varandra så fanns det så många andra där som kom över & gav mig en kram & var genuint glada över att se mig! Det värmde & jag kände hur ilskan långsamt smälte undan. Inte glömt & förlåtet, men den positiva energin väger klart tyngre! Var så skönt att bli av med den där ilskan, för jäklar vad det äter att gå runt & liksom pysa av vrede en hel dag - usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0