Finaste Fredagen!

Paul kom hem med sushi & ett paket han hittat på trappen (varför ringde inte Fedex på?)! Ett paket med 30 hjärtformade frimärken & jag blev helt plötsligt osäker på om bröllopsinbjudningarna ska skickas från Kanada med älgfrimärken eller från Sverige med mer passande... Anyway, paket från farmor!
Jag klappade i händerna & tjoade glatt - I mean, oväntat paket! Öppnade upp kuveret & upptäckte ett paket helt i linje med vår bröllopsinbjudan!
Alla blommor jag tänkt mig på inbjudan! Vad paketet innehöll... visar imorgon i bättre ljus. MEN - det var inte fredagens enda present, Paul gav mig också ett kuvert - på onsdag börjar vi med gemensamma privata danslektioner. Gud vad jag längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0