Pretty!

En av de saker jag fick i julklapp som jag verkligen älskar...
En ljusstake som samtidigt är en skål - bara att hälla ner lite vatten & valfria blommor & tada! Just de här blommorna var de som jag fick nypa av från gårdagens bukettverkstad. Alla var precis så där korta att "äggkopp" hade varit det enda vasalternativ som fungerat, om det nu inte varit för min grymma julklapp. Till & med Paul sa "Oh pretty" när han travade förbi. :) Synd att vår keramikverkstad ute i stugan (Pauls pappa installerade den på 70-talet) inte är i fungerade skick i dagsläget, hade den varit det hade jag gått i gång med 100% & tjatat mig till att vi tillverkat liknande skålar till bröllopet. Hm... så vid närmare eftertanke så är det kanske BRA att verkstaden ligger nere i dagsläget, kommer nog att ha nog mycket jobb som det är... Anyway, fin är den min skål - absolut på tio i topp listan över "ljuslyktor & stakar jag räddat om jag glömt bort ett ljus & satt eld på huset". 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0