Slår aldrig fel...

Paul & jag knatade över till Megha igår "för ett glas vin & för att lämna över våran Save The Date". Jag hade påkänn att det kanske skulle bli ett lite längre besök än bara titta över varianten, det brukar bli så med Megha, men alltså... vi kom hem med taxi klockan 3 på morgonen. Jag som ALDRIG är uppe så sent känner mig helt nollad nu, vilket hade varit ok om det inte varit för att vi ska ut med en vän & gå på snöskotur idag. Måste erkänna att jag känner mig lätt panikslagen vid tanken. Idag är en sån där dag då jag känner att en tur till Starbucks är på gränsen till att tänja ansträngningen för långt & nu ska vi tydligen tillbringa +3 timmar med fysisk ansträngning. Herre gud... Jaja, har ju bara oss själa att skylla... & Megha. Det slår liksom aldrig fel med henne, oavsett vad vi hittar på blir det allltid helt galet sent när hon är med i bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0