HUR kunde vi missa det?!

Fick precis ett mail från en av våra grannar:
 
"Hi, Paul and Ida - Long time since we've spoken. Just checked out our house on google maps and beside our driveway is a couple examining something on the road. Is it you 2?? You can try checking it out by looking at google maps 243 st. marks rd and looking to the right of our driveway."
 
& tänka sig, där sitter vi ju båda två! Helt uppslukade av en cikada. Tittar man riktigt noga kan man dessutom se att Paul håller på & fotar & snabb titt i bloggarkivet & jag har ett datum på det hela. Jag tycker att det här är ett jätteroligt sammaträffande, mina 1 second of fame so to speak. Men jag vet att Paul kommer att bli helt perplex när han ser det hela - TÄNKT ATT VI MISSADE GOOGLE BILEN?! Själv tycker jag att det är rätt kul att de suddat ut min kamera, så att man inte ska kunna se att det är en Olympus!

Kommentarer
Postat av: Jo

Haha, vad roligt! You're famous! =)

Svar: Men eller hur, SÅ berömd!!!
Ida

2013-01-14 @ 15:05:30
Postat av: Jo

Här finns andra både fantastiska och förvånande och tom chockerande bilder: http://www.demilked.com/google-street-view-photos/

Svar: Wow, det VAR en intressant blandning! Var tvungen att skicka länken vidare till Paul.
Ida

2013-01-14 @ 15:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0