Moi & projekt...

Kunde inte sova. Inte för fem öre. Ni vet, man rullar runt varv på varv & hoppas på att kudden ska bli liiite skönare bara man buffar på den en gång till & så sätter värmepumpen igång/eller snarkningar från ens partner/eller katt som beslutat sig för att springa interval i trappen & man inser att det är kört. Man kommer inte att somna i vettig tid just den här kvällen. Period. Så den här gången bestämde jag mig för att helt sonika kliva upp & sätta mig framför datorn & börja skriva på ett projekt som jag fnulat på ett litet tag. Sju sidor blev det totalt & nu är klockan nästan tre på morgonen & jag kommer att vara död imorgon. Men det är det värt, för jag känner värsta peppen just nu! Kanske för första gången sedan jag blev klar med KOKBOK. För jag behöver projekt för att må bra. Står jag utan, ja då är jag som ett litet virvlande löv i höstorkan - har jag ett, då är jag som en hund med ett ben. Totalt fokuserad & väldigt nöjd med livet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

De gifte sig nyårsafton 1959! :)

Svar: Nej vad fint! Har du båda kvar fortfarande?
Ida

2013-01-18 @ 22:52:35
URL: http://matildalovisa.blogspot.com
Postat av: Matilda

Nej, mormor dog några månader efter de firat sin 50-åriga bröllopsdag. 71 år gammal. Cancer. Hon var min bästis.

Svar: Nej så hemskt... Cancer är vidrigt. Stor kram!
Ida

2013-01-19 @ 09:04:45
URL: http://matildalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0