Today Is An Important Day...

Idag är det ingen vanlig måndag, idag har Paul en jätteviktig jobbuppgift framför sig. Jag har varit nervös över det här rätt länge & idag är det en sån där dag då jag liksom vankar runt oroligt & väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att han kan ringa & berätta hur det gått. I fall att ni inte har något annat för er idag, eller har en liten sekund över - håll en tumme, be en bön eller skicka lite allmän positiv energi i hans riktning!
 
Nej... men om nervknippet Ida kanske ska ta en liten promenad för att inte nöta ett Joakim von Anka hål i parketen kanske...
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni har mina tummar :)

Svar: Tack! Jag håller mina så hårt jag bara kan!
Ida

2013-01-28 @ 18:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0