Don't even think about it!

Klockan ringde kvart över sex nu imorse & vi bankade som vanligt till oss en kvarts snooze. 15 minuter är ju inte jättemycket, men på den tiden hann jag drömma att Pauls chef gav honom sparken, jag kom på honom med att vara stuntman bakom ryggen på mig (haha... alltså vart allt kommer ifrån, Paul hade varit världens sämsta stuntman eftersom han alltid gör illa sig) & vi blev vinkade av vägen av en polis som först läste upp ALLA trafikförsyndelser Paul någonsin begått, sedan förklarade att Paul nu måste inställa sig för inspektion i Montreal 5 år i rad innan ett streck kunde strykas över det hela. Gjorde han inte det, ja då skulle "The juristdiction of France find you and execute you".
 
Var SÅ glad när klockan ringde andra gången & jag kunde vakna upp & hötta ett trött finger i ansiktet på en ännu tröttare Paul & väsa "Om du så ens tänker på att börja hoppa från helikoptrar... då du!".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0