Feeling Queezy...

Tillbringade nio timmar framför mikroskopet idag & knatade sen ner till Pauls jobb så att vi kunde sammåka tillbaka. Well... det visade sig att Paul börjat parkera bilen i ett nytt parkeringsgarage, som är skyhögt. Så när man ska ut, då måste man åka i spiral våning efter våning efter våning. Kring varv 7 började jag känna mig lite lätt yr & när vi slutligen kom ner på markplan satt moi & andades med huvudet mellan knäna. Brukar inte köra så intensiva mikroskop-pass nuförtiden, i alla fall inte utan typ en timmes break mitt på dagen, så jag hade glömt bort hur det kan påverka mitt balanssinne & förmåga att fokusera blicken (blir lätt tunnelseende). Kan ju säga att den vetskapen kom tillbaka med besked.
 
Lagom tills dess att vi kom hem mådde jag i alla fall bra, men då var det dax för Paul att må illa. Tydligen hade han ätit någon typ av gryta till lunch som inte riktigt fungerade med systemet, så han fick sitta ute på vädring i trädgården & vila upp sig i friska luften i ett par timmar. Hade ju varit kul om morgondagen hade varit lite mindre illamående-betonad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0