Love the minions!

Igår var det Half Price Tuesday så film date var spikat - den här gången utan diskussion om vad vi skulle se, fanns liksom inget annat alternativ än Despicable Me2! Vi älskade nämligen den första filmen något helt gränslöst & har väl utvecklat ett litet lätt minion-beroende efter det. De är ju bara så sött roliga! Smittsamt söta & roliga faktiskt, Paul & jag klarar liksom inte längre av att säga APPLE, utan det blir väldigt ofta PAPPLE. 
 
Till betyget då. Det var ju inte lika bra som första filmen men absolut sevärt i alla fall. För en gångs skull kunde vi dessutom enas om betyget, 7.5 bananer av 10 möjliga! De barn som satt i salongen var dock som tända ljus genom hela filmen så har man barn känns det verkligen som en film man ska ta med dem på!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Både jag och Jonis vill se filmen men det blir nog hemma i soffan. Inte riktigt redo att lämna Alvin med barnvakt än :p

Svar: Nej det är klart, han är ju fortfarande väldigt liten. Har de större barnen sett den första filmen?
Ida

2013-07-10 @ 20:28:02
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Camilla

Nej det tror jag inte men ska se till att barnen.får se den. Får ta en regnig dag eller när vi behöver packa kartonger inför flytten.

Svar: Låter som en perfekt plan för att distrahera dem! :) Så himla kul att ni äntligen fått tag på hus nu, vilken jakt! Stort grattis!
Ida

2013-07-10 @ 21:49:54
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se
Postat av: Camilla

Och jag ser att jag skriver som en kratta ;) haha!

Tack, känns så skönt att jakten är över. Bara 30 husvisningar senare.... :p

Svar: Men jag förstod ju, så så illa var det ju inte! :)
& herregud... 30 hus... Var det här ett hus som ni båda kände för eller ett som någon av er var mer för? Jag minns att du skrev att du hade en favorit & Jonis ett annat.
Ida

2013-07-10 @ 23:35:06
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0