Lyckad dag!

Happ, nu har vi skaffat söt klänning & stiliga pumps till mamma - mission completed. Sen fick jag lite otippat köpa nya skor jag med, de nya skor som jag fick av Paul innan jag åkte var INTE kompatibla med mina fötter. Ett par timmars promenad & sen hade jag åtta skoskavsblåsor jämt spritt över fötterna. Halt. Så det blev panikstopp på apoteket för tejp & sen nya slingbacks med peep-toe på Scoretti.
 
Nu har vi träffat mamman & pappan i familjen som ska bo hos oss i Toronto medan vi är borta & så har mamma & jag pressat ett kilo körsbär som vår middag. Mamma har nämligen totalt omfamnat konceptet semester & gör lite som hon vill när det kommer till maten, som igår - middag = kaffe & vaniljglass med chokladsås. Kändes ju lite roligt med tanke på att jag, BARNET, var duktig & åt grönsaker & räkor medan hon bara gick direkt på efterrätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0