This years happening...not...

Vanligtvis så är den här dagen årets höjdpunkt när det kommer till party - PDAC, världens största gruvkonferens & jag satsar fullt ut på partyklänning & högklackat! Det här året... kändes inte så viktigt. Årets fest blir ju i augusti & jag hade liksom inte lust att fokusera på andra klänningar än just den med stor K. So... vi åt sushi till middag, pratade om ditten & datten & jag kände mig så nöjd med hemma-kväll... tills jag insåg att jag hade en himla massa sms från folk som saknade mig. Brottades inombords med hur jag skulle göra & sen gick det bara inte "Paul, sätt på dig kostymen" hojtade jag & innan jag hade tid att ångra mig satt vi i en taxi. En himla massa öl senare är vi hemma igen med ruffsigt hår...
Jag har dansat så SJUKT mycket, jag har skålat i mer öl än vad jag borde, jag har pratat barn med mitt ex & jag har sjungit med allt vad jag orkat i alla Queens låtar de spelat... Med andra ord, PDAC var precis så episkt som det brukar vara - men det är INTE årets party, det går av stapeln den 3e augusti & kommer att innehålla dans, mer vin än vad det borde & garanterat en massa Queens. Minus dock på ex-fronten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Spontana utgångar med noll förväntningar så brukar det bli bra. Hoppas du mår bra när du vaknar imorgon bitti <3

Svar: Liiite segt idag... :)
Ida

2013-03-06 @ 08:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0