Dagens "Ida roar sig med hjälp av internet"...

Hänger som sagt på en bröllops site lite då & då & idag råkade jag snubbla över en post där en av medlemmarna förklarade att hon aldrig skulle skaffa barn efter att denna baby simulator:
 
http://planning.thebump.com/baby-morpher/
 
producerat följande avkomma baserat på kort av henne & hennes fästman:
Alltså... jag kan ju förstå henne! Påminner mig lite om när P3 hade en post som kallade babysimulatorn, de gav helt enkelt två enheter & så fick lyssnarna ringa in & berätta vem avkomman var. Bästa som jag minns, Maud Olofsson + en grävling = Lars Leijonborg. Anyway - det här väckte förstås min nyfikenhet, i fall att Paul & jag någon gång fått barn, hur hade det blivit då? Jag laddade raskt in följande foton:
+
& fick detta resultatet:
Jämfört med den andra ungen känner jag mig riktigt nöjd, även om det är lite trist med de osymmetriska ögonen. Sen känns det också som om det är orättvist mycket Paul över det hela... hade det här varit i verkliga livet hade jag tänkt "Fasen också" om vi fått en dotter med Pauls näsa & inte min. :)

Kommentarer
Postat av: Alex

hahaha vi gjorde sånt innan jag ens var gravid och fick fram en bebis som var så otroligt ful =P Var lite orolig att hon skulle komma ut och se ut som bilden.

Föresten så fnissar min mamma åt "bajsblås" så fort vi åker förbi en utfarts skylt nu förtiden ;)

Svar: Hihi! Jag kan liksom se framför mig hur ni bara "Få se henne, få se henn... Åh tack gode gud!". :)
Alltså... bajsblås... jaaa, jo men det är ju kul att de här tokigheterna roar!
Ida

2013-05-12 @ 12:02:56
URL: http://www.swedeoncrete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0