Nattens äventyr...

Hela natten har jag haft en sån där hemsk efterhängsen dröm som gick ut på att zombies hade tagit över världen & omringat min farmors hus där vi alla var för att fira jul. Enda sättet att överleva var att se till så att vi hela tiden hade ljus brinnande i huset. Dessvärre verkade min övriga familj inte vara så där jätteintresserade av att överleva för de gick & la sig & där fick jag stressa runt som en galning med värdelösa värmeljus som farmor köpt på rea & en alltmer sinande tändsticksask. SJUKT STRESSIGT! Så när sömnen äntligen kom med lite lugn & ro... ja då sov jag mig fram ända till kvart i nio då det blev fart på cirkusen igen. Frukosten stängde nämligen vid 9 & aldrig i livet att jag missar gratis frukost!
 
Så vi tog oss till lobbyn precis i tid för att jag skulle kunna njuta av 0% yoghurt, omelett med osten bortskrapad & lite te - samtidigt som jag helt fascinerat satt & betraktade övriga gästers matvanor. Oh my... Det var som att vara i en Wall-E värld. Välmatat kött så långt ögat kan nå. Helt galet att man som en rätt normal svensk kan förpassas till ett sammanhang där man känner sig lite som annorexisk kurriosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0