Så mycket bättre!

Oj oj oj så otroligt mycket bättre den här dagen redan är & då har Paul inte ens kommit hem än! Började redan i morse med att jag hade träffade en av representanterna för Parks Toronto. Vi pratade igenom hur vi ska bli av med det här eländet:
Garlic mustard (Alliaria petiolata)
 
Fick beröm för både min poster (kommer att sättas upp i eftermiddag) & för hemsidan. Sen knatade jag hem, jobbade lite, planterade om lite blommor & så kom det tryckta provet på våra bröllopsinbjudningar & de var så fina att jag blev helt lipig. Nu ska jag på solig promenad & om bara någon timme kommer Paul hem & då ska vi åka upp till stugan & fira att det är tre månader kvar tills dess att vi är gifta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0