Busy day!

Happ, det var ju TUR att jag tänkte till där & åt ordentligt till frukost för sen blev det inte så mycket mer. Vid halv tre fick jag två minuter över & då åt jag 5 köttbullar & drack en liten kartong (250 ml) mjölk. That was it. Resten av dagen visade jag alla volontärer hur man ska göra mackor, delade ut mat till personalmatsalen, gjorde en massa mackor själv & tvättade... men en 50 salladshuvuden hade jag nog tippat på. Det har helt enkelt varit en HYSTERISK dag nere på julmarknaden - en dag då vi har sålt något helt otroligt. Bland annat har vi helt slut på pepparkakor till imorgon, himla tur att Paul & jag redan i fredags kunde hämta upp vår förbeställning som innehöll 4 burkar Nyåkers.
 
Kokböcker har vi också sålt, eller Paul rättare sagt. Jäklar vad den människan har säljsinne, mer än 10.000 kronor i böcker har han lyckats mångla ut idag. Det trots att han ser ut som en 70-tals porrskådis... Bild kommer imorgon, för nu ska jag dricka välförtjänt vin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0